onsdag 16. mars 2011

Besøksmaraton i Porsgrunn

Å sove seg gjennom to barselbesøk er ikke noe problem for Selma, hun kan umulig ha registrert besøket på lærerværelset på Grønli skole eller kafébesøk med en litt eldre kjekkas (tre uker gammel). Ved tredje barselbesøk var hun våken lenge nok til å få spist før hun igjen havnet i drømmeland, men fotoseanse ble det lell.

Venninnene Oline, Tuva og Selma bruker alle samme frisør, Selma er hun som sover.

Barselbesøk i syv timer i strekk ble litt i meste laget for far, men proppfull av kaker og kaffe planlegges morgendagens trilletur og hjemreise. I bakhodet begynner separasjonsangsten og melde seg, nedkomstpermisjonen går mot slutten og jobben min består dessverre ikke i å dulle med min datter.

Fars stolte øyeblikk for dagen var da Selma fulgte pekefingeren min  med blikket flere ganger på rad.

3 kommentarer:

  1. For noen søte bebiser vi har :-)

    SvarSlett
  2. Å, så fine de var på rekke og rad!

    SvarSlett
  3. Fine jentene!!!! Og bare NRK-barn også..haha!!!! God tur hjem igjen. Jeg gleder meg til neste gang dere er i Porsgrunn. Da vil jeg også kose og dulle litt:-) Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...